tiistai 15. joulukuuta 2015

Jännän äärellä


Varattiin viime viikolla Totelle hieroja aika ihan extemporee kun nähtiin eläinkaupan seinässä ilmoitus. Ilmoituksessa kerrottiin joulu alesta joka oli huikeat 20e 45min hieronnasta! Mun korvaan tuo kuulostaa ainakin ihan sika halvalta. Mitä olen aiemmin näitä hieroja hinnastoja katsonut niin hinnat huitelee 45e paikkeilla kun kyseessä on 45min hieronta. Otin heti yhteyttä palvelun tarjoajaan ja varattiin aika huomiselle.

Olen funtsinut jo pidemmän aikaa että olisi kiva viedä Totte hierottavaksi. Kunnon hieroja saisi availla mahdollisia jumeja mitä nyt kylmällä sitten helposti saattaa tulla. Ei sillä, ei Totte vaikuta mitenkään että olisi hieronnan tarpeessa tms. mutta pitäähän tätä kokeilla edes kerran.

Tämä hirojalle meno jännittää mua kuitenkin tosi paljon. Oon ihan hirvittävä stressaaja. Vaikka kyseessä on rentouttava hoito koiralle, niin musta tuntuu kun olisin viemässä Tottea johonkin isonpaankin toimenpiteeseen. Pelkään aina että koirasta löytyy jotain terveydellisiä vikoja tai jotain muuta vastaavaa inhottavaa. Toinen mitä vähän pelkään on se että mitäpä jos koira tulee hirmu kipeäksi hieronnan jälkeen? Käyhän ihmisillekkin niin joskus. Nämä on näitä tietämättömän ennakkoluuloja. Eiköhän itse hieronnan toteuttaja tiedä mitä tekee. Ja varmasti kyselen koko session ajan kaikkea älytöntä, mutta se on varmaan ihan okei. Kerron teille sitten miten meni!


Oletteko käyttäneet koiraanne hierojalla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti